Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2023-03-20 15:45:19 | Informacja o przyznanej dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miłoradz - Edycja 2021 | Publikacja | Rajmund Kossarzecki |
2023-03-20 15:44:02 | Informacja o przyznanej dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miłoradz - Edycja 2021 | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Projekty ze środków UE oraz funduszy krajowych
Gmina Miłoradz na realizację zadania pn. „Likwidacji pokryć dachowych zawierających azbest z budynków mieszkalnych, gospodarczych położonych na terenie, gminy Miłoradz obejmująca demontaż, transport oraz unieszkodliwienie poprzez składowanie odpadów na uprawnionym składowisku” edycja AZBEST 2021 otrzymała dofinansowanie w formie dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW) w Gdańsku w oparciu o postanowienia Programu Priorytetowego z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska Realizacja zadania była możliwa dzięki podpisanej umowie dotacji nr WFOŚ/D/III-74.E/7042/2021/AZBEST-2021 z dnia 6 października 2021 r. pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW) w Gdańsku, a Gminą Miłoradz reprezentowaną przez Wójta Gminy – Arkadiusz Skorek. Efekt rzeczowy: W ramach zadania zdemontowano, przetransportowano i zutylizowano azbest z 6 nieruchomości oraz przetransportowano i zutylizowano azbest z 2 nieruchomości. Efekt ekologiczny: 21.070 Mg (ton) zutylizowanego odpadu Koszt kwalifikowany zadania wyniósł 11 670,00 zł Dotacja na pokrycie wydatków w kwocie 11 670 zł pochodzi ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej https://wfos.gdansk.pl |
Rajmund Kossarzecki |
2023-03-16 08:56:32 | Informacja o przyznanej dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miłoradz - Edycja 2021 | Publikacja | Rajmund Kossarzecki |
2023-03-16 08:56:17 | Informacja o przyznanej dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miłoradz - Edycja 2021 | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Projekty ze środków UE oraz funduszy krajowych
Gmina Miłoradz na realizację zadania pn. „Likwidacji pokryć dachowych zawierających azbest z budynków mieszkalnych, gospodarczych położonych na terenie, gminy Miłoradz obejmująca demontaż, transport oraz unieszkodliwienie poprzez składowanie odpadów na uprawnionym składowisku” edycja AZBEST 2021 otrzymała dofinansowanie w formie dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW) w Gdańsku w oparciu o postanowienia Programu Priorytetowego z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska Realizacja zadania była możliwa dzięki podpisanej umowie dotacji nr WFOŚ/D/III-74.E/7042/2021/AZBEST-2021 z dnia 6 października 2021 r. pomiędzy WFOŚiGW, a Gminą Miłoradz reprezentowaną przez Wójta Gminy – Arkadiusz Skorek. Efekt rzeczowy: W ramach zadania zdemontowano, przetransportowano i zutylizowano azbest z 6 nieruchomości oraz przetransportowano i zutylizowano azbest z 2 nieruchomości. Efekt ekologiczny: 21.10 Mg (ton) zutylizowanego odpadu Koszt kwalifikowany zadania wyniósł 11 670,00 zł Dotacja na pokrycie wydatków w kwocie 11 670 zł pochodzi ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej https://wfos.gdansk.pl |
Rajmund Kossarzecki |
2023-03-13 16:04:56 | Informacja o przyznanej dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miłoradz - Edycja 2021 | Zapis tymczasowy Zajawka (PL): Projekty ze środków UE oraz funduszy krajowych | Rajmund Kossarzecki |
2023-03-13 16:03:44 | Informacja o przyznanej dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miłoradz - Edycja 2021 | Publikacja | Rajmund Kossarzecki |
Historia zmian strony - Informacja o przyznanej dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miłoradz - Edycja 2021