Szanowni Mieszkańcy!
W związku ze zwiększoną liczbą zachorowań na COVID-19 informujemy, że od czwartku 15 października 2020 r. do odwołania wprowadzone zostały dodatkowe środki ostrożności w funkcjonowaniu Urzędu Gminy w Miłoradzu.
Przy drzwiach wejściowych do Urzędu zostanie umieszczona skrzynka umożliwiająca mieszkańcom składanie korespondencji w formie papierowej. Dostępna będzie ona w godzinach pracy Urzędu.
Drzwi wejściowe do budynku Urzędu pozostaną zamknięte. Kontakt osobisty z urzędnikiem w sprawach wymagających osobistego stawiennictwa w Urzędzie możliwy jest przy użyciu domofonu.
Zachęcamy, by sprawy załatwiać telefonicznie pod numerem telefonu nr 55 271 15 31, za pośrednictwem poczty elektronicznej ug@miloradz.malbork.pl, skrzynki ePUAP lub pocztą tradycyjną.