Dla wspólnego dobra wobec zagrożenia epidemiologicznego, Wójt Gminy Miłoradz apeluje o dostosowanie się do poniższych wskazówek:
W budynku Urzędu Gminy w Miłoradzu od dnia 16 marca 2020 r.sprawy załatwiane będą telefonicznie lub drogą pocztową. W szczególnych przypadkach osobiście za uprzednim zgłoszeniem telefonicznym tel. 552711531, 552711469, faks 552711565, tel. kom. 663030252.
Urząd Stanu Cywilnego na chwilę obecną pracuje bez zmian. Interesanci przyjmowani będą po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym.
Interesanci umówieni telefonicznie będą wpuszczani do budynku po uzyskaniu informacji - kto?, do kogo?, i w jakim celu przybył? Następnie, podejdzie do nich pracownik danego wydziału, który bądź zakwalifikuje sprawę jako wymagającą pilnego załatwienia, bądź umówi klienta na inny termin.
Wójt Gminy apeluje do interesantów Urzędu Gminy w Miłoradzu o rozważne korzystanie z usług urzędu w obecnej sytuacji zagrożenia koronawirusem.
Wójt prosi o przemyślenie załatwienia sprawy w urzędzie w późniejszym terminie. Prośba wynika z odpowiedzialności za zdrowie osób korzystających z urzędu i urzędników oraz konieczności podejmowania profilaktycznych działań eliminujących zagrożenie epidemiologiczne.
W miarę możliwości proszę wykorzystywać alternatywne sposoby komunikacji z urzędem: przez ePUAP, wysyłając pisma/wnioski przez pocztę elektroniczną: ug@miloradz.malbork.pl lub telefonicznie.
Adresy mailowe i numery telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu znajdują się na stronie http://miloradz.biuletyn.net