Informujemy, że o dzisiaj rozpoczynamy przekazywanie sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. Łącznie na obszarze gminy Miłoradz pozytywnie zakwalifikowanych zostało 184 uczniów szkół różnych typów, uprawnionych do otrzymania komputera.
Pracownicy Urzędu Gminy będą od dzisiaj telefonicznie kontaktować się z osobami obdarowanymi w celu uzgodnienia terminu i godziny przekazania sprzętu oraz dopełnienia formalności.
Odbiór poprzedzony zostanie zawarciem z rodzicem/opiekunem prawnym ucznia lub samym uczniem (jeżeli jest pełnoletni) umowy przekazania sprzętu komputerowego. Podczas przekazywania komputerów nie będziemy stosować żadnych kryteriów wyróżniających.
Prosimy, aby udając się do Urzędu Gminy na podpisanie umowy zabrali Państwo ze sobą:
dowód osobisty,
nr PESEL osoby obdarowanej
w przypadku wątpliwości, w sytuacji gdy podczas rozmowy telefonicznej zostaną Państwo o to poproszeni, jakikolwiek dokument potwierdzający, że mają Państwo prawo do reprezentowania osoby obdarowanej (skrócony akt urodzenia, dowód osobisty obdarowanego z imionami rodziców, odpis postanowienia Sądu o ustanowieniu opiekuna prawnego lub kuratora).
Prosimy o zapoznanie się z umowami, w szczególności z umową przekazania sprzętu komputerowego i obowiązkami, jakie będą spoczywać na Państwu w związku z uzyskaniem sprzętu.
Przypominamy, że komputery otrzymują Państwo NA WŁASNOŚĆ. Przez dwa kolejne lata będą Państwo zobligowani do złożenia oświadczenia, że sprzęt ten jest w Państwa posiadaniu i jest wykorzystywany na potrzeby edukacyjne Obdarowanego (w szczególności do edukacji zdalnej).