WÓJT INFORMUJE, IŻ MOŻNA JUŻ SKŁADAĆ WNIOSKI O WYPŁATĘ DODATKU WĘGLOWEGO
Urząd Gminy w Miłoradzu informuje, iż ruszył nabór wniosków o wypłatę dodatku węglowego dla gospodarstw domowych z terenu gminy Miłoradz. Nabór wniosków prowadzi Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej (Urząd Gminy w Miłoradzu, ul. Żuławska 9) Wniosek o wypłatę wsparcia na zakup węgla można składać od dzisiaj do 30 listopada 2022r.
Warunkiem koniecznym do uzyskania dodatku jest uzyskanie wpisu lub zgłoszenie źródła ogrzewania do centralnej ewidencji emisyjności budynków (CEEB).
Gospodarstwu wieloosobowemu przysługuje tylko jeden dodatek. W przypadku gdy w gospodarstwie wieloosobowym wniosek o dodatek węglowy złoży więcej niż jedna osoba, świadczenie otrzyma ta, która pierwsza złoży wniosek. Dodatkowo należy pamiętać, że jedna osoba może wchodzić w skład tylko jednego gospodarstwa domowego.
Wzór wniosku można pobrać w wersji elektronicznej ze strony:
lub wypełnić i złożyć na miejscu w Urzędzie Gminy ( pokój nr 6, pokój nr 10).