W związku z istotnym zagrożeniem epidemiologicznym, Wójt Gminy Miłoradz zdecydował o wprowadzeniu w Urzędzie Gminy ograniczeń w obsłudze interesantów. Obowiązują od wtorku tj. 25 stycznia 2022 r.
W celu załatwienia spraw w Urzędzie zaleca się korzystanie z:
- drogi korespondencyjnej - składanie dokumentów i wniosków w godzinach pracy w skrzynce podawczej zlokalizowanej przed Urzędem;
- kontaktów telefonicznych: 55 271 15 31;
- elektronicznej platformy e-PUAP;
- poczty tradycyjnej - Urząd Gminy Miłoradz, ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz;
- poczty e-mail: ug@miloradz.malbork.pl;
- elektronicznej bankowości przy płatności zobowiązań.
Na terenie Urzędu przypominamy o zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa, zakładaniu maseczek ochronnych, zachowywania dystansu i używania środków dezynfekcji.