Nabór wniosków na sprzęt komputerowy dla dzieci z terenów po PGR-ach
Jeżeli jesteś zainteresowany otrzymaniem sprzętu komputerowego dla swojego dziecka (dotyczy również uczniów pełnoletnich), które spełnia wszystkie kryteria określone w oświadczeniu (Załącznik 7 lub 8): zamieszkuje miejscowość gdzie niegdyś funkcjonowało PGR, jest członkiem rodziny byłych pracowników PGR - wypełnij oświadczenie i weź udział w konkursie „Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
W ramach projektu może zostać sfinansowany zakup sprzętu (komputer stacjonarny lub laptop lub tablet) oraz dostęp do Internetu dla gospodarstw domowych, które nie posiadają żadnej usługi dostępu do Internetu.
Zainteresowane i uprawnione osoby składają następujące dokumenty:
- Załącznik 7 Oświadczenie rodzica lub opiekuna prawnego wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych - wypełnia rodzic/opiekun prawny w przypadku osoby niepełnoletniej
lub
- Załącznik 8 Oświadczenie ucznia szkoły średniej który osiągnął pełnoletność wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych - wypełnia pełnoletni uczeń, którego dotyczy oświadczenie
- Załącznik nr 9 Oświadczenie o wyborze sprzętu i możliwości zapewnienia usług dostępu do Internetu.
Termin składania dokumentów:
do 25.10.2021 r. do godz. 18:00 w Sekretariacie Urzędu Gminy w Miłoradzu.
Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Informacji udziela: Paulina Bilińska tel. 55 271 15 31 wew. 34
UWAGA
Dnia 14.10.2021 r. doprecyzowaniu uległy zapisy dokumentacji konkursowej. Zmianie uległa treść załączników nr 7 i 8, które obowiązują od 14.10.2021 r. Osoby które złożyły oświadczenia na uprzednich wzorach nie mają obowiązku ich wymiany.