Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłosił konkurs pod nazwą „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego (edycja 2021)”.
W związku z powyższym Wójt Gminy Miłoradz zamierza wystąpić z wnioskiem o przyznanie dofinansowania na utylizację i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest pochodzących z terenu Gminy Miłoradz.
Dofinansowanie przez WFOŚiGW zadania może stanowić do 100% jego kosztów kwalifikowanych; jednakże nie więcej niż 600 zł/Mg odpadu zawierającego azbest – jeżeli na zadanie składają się łącznie: demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadu; lub nie więcej niż 300 zł/Mg odpadu zawierającego azbest - jeżeli na zadanie składa się wyłącznie transport i unieszkodliwienie odpadu. Można przyjąć, że 1 m2 powierzchni płyt azbestowo-cementowych waży 0,0135 Mg (13,5 kg).
Zgłoszenia zamiaru przystąpienia do konkursu przyjmowane będą przez Urząd Gminy Miłoradz, ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, do dnia 18 maja 2021 r.
Dofinansowaniu nie podlega zakup oraz montaż pokrycia dachowego!
Ogłoszenie wyników przez WFOŚiGW ma nastąpić do 30 lipca br.
Zastrzega się, że w przypadku nie zakwalifikowania się wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku, Wójt Gminy Miłoradz odstąpi od udzielenia dofinansowania mieszkańcom Gminy Miłoradz.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z ogłoszeniem i załącznikami opublikowanymi w ogłoszeniu