Wójt Gminy Miłoradz informuje, że do 31 października 2022 r. można składać wnioski o dofinansowanie zadania dotyczącego usuwania azbestu pochodzącego z nieruchomości, budynków oraz obiektów budowlanych, zlokalizowanych na terenie gminy Miłoradz. O udzielenie dofinansowania mogą ubiegać się właściciele nieruchomości lub posiadacze obiektów budowlanych położonych na terenie Gminy Miłoradz, którzy planują w 2022 roku:
- wykonać demontaż płyt azbestowych z dachu lub elewacji budynku,
usunąć składowane na terenie nieruchomości płyty azbestowe pochodzące z ww. budynków i obiektów budowlanych lub inne wyroby budowlane zawierające azbest.
Poniżej link do ogłoszenia:
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI DZIAŁAŃ INFORMACYJNO-EDUKACYJNYCH DOTYCZĄCYCH SZKODLIWOŚCI UŻYTKOWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST PRZEPROWADZONYCH NA TERENIE GMINY
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miłoradz edycja 2021/2022